Што претставува НЛБ haPPy картичката?

НЛБ haPPy е кобрендирана кредитна кратичка помеѓу НЛБ Банка АД Скопје и НЕП Лојалити ДООЕЛ Скопје која на клиентите им нуди бенефит во форма на кеш бек (поврат на средства) при секое купување.

Каде можам да аплицирам за haPPy кредитната картичка?

За картичката можете да аплицирате во која било продавница на НЕПТУН или која било експозитура на НЛБ Банка. Инфо за локациите имате на следниов линк (страницата Каде да аплицирам за картичката), а за потребните документи за аплицирање – на следниов линк (страницата За картичката).

Што добивам при аплицирање за картичката во продавниците на НЕПТУН?

При аплицирање во продавница на НЕПТУН, апликантот добива можност веднаш да спроведе купување на посакуваните продукти без присуство на картичката. Покрај тоа, клиентот добива кеш бек од 2,4 % и можност продуктите да купи на рати. Одобрената картичка пристигнува на домашна адреса со лимит намален за потрошениот износ при купувањето.

Како и кога добивам кеш бек?

На крајот на секој пресметковен месец клиентот добива соодветен процент на кеш бек за трансакциите направени во текот на тој месец. Ги добива на својата картичка кумулативно, како дополнителни средства кои може да ги троши, дополнение на расположливиот лимит за трошење.

Колку кеш бек добивам во партнерската мрежа?

При плаќање на продажни места кои се дел од мрежата на партнери, клиентот добива од 1 % до 12 % кеш бек зависно од брендот и договорот.

Колку кеш бек добивам надвор од партнерската мрежа?

Клиентот добива 0,6 % кеш бек при секое плаќање со картичката надвор од партнерската мрежа, независно од тоа на кој терминал е направена трансакцијата, дали е направена во земјата или странство, на интернет итн.

Кој услов треба да го исполнам за да добијам кеш бек во партнерската мрежа?

За да клиентот добие кеш бек во рамките на мрежата на партнери, трансакцијата треба да ја направи на ПОС терминал на НЛБ Банка или доколку е на веб страна, на платформа оперирана од страна на НЛБ Банка. Доколку е од друга банка, клиентот ќе добие загарантиран кеш бек од 0,6 %.

Дали имам ограничувања на производите при чие купување добивам кеш бек?

Не. Клиентот добива кеш бек и кога е производот на попуст, промоција, рати итн.

Дали имам ограничувања на добиениот кеш бек и неговото користење?

Не. Клиентот го добива оној процент на кеш бек кој на веб страната е објавен, а истиот може да го користи по своја желба и согласно своите потреби.

Дали имам трошоци при подигнување на готовина од банкомат?

Да. При подигнување на готовина од банкомати на НЛБ Банка провизијата изнесува 4 % (мин. 260 МКД), а на банкомати на други банки – 4 % (мин. 300 МКД).

Дали имам трошоци при аплицирање за картичката?

Да. Клиентот плаќа еднократен трошок од 300 МКД при аплицирање за картичката, независно од тоа преку кој канал ја аплицира истата.

Како можам да го зголемам својот кредитен лимит?

Кредитниот лимит може да се зголеми со поднесување на барање во која било експозитура на НЛБ Банка.

Што треба да направам ако го изгубам/заборавам својот ПИН код?

Ако клиентот го заборави/изгуби ПИН кодот на картичката, може да побара реизработка на истиот во првата најблиска експозитура на НЛБ Банка, со приложување на важечки документ за лична идентификација.

Што треба да направам ако на месечниот извештај приметам дека определн процент на кеш бек не ми е исплатен?

Во случај на спорен или неисплатен кеш бек, клиентот треба да испрати допис на info@happycard.mk, по што за неколку дена ќе добие соодветен одговор на барањето и исплата на кеш бекот (доколку е барањето валидно).